Zaczynamy zabawę, czyli chcę umieć więcej niż słupek

Dzień dobry Kochani!
Mam tyle pomysłów w głowie. Niedługo długi weekend a ja chciałabym żebyście poznały jak najwięcej przed tym okresem i miały czas na trening. Dzisiaj chciałbym Wam pokazać schemat na koło (płaskie) oraz pokazać kilka kolejnych podstawowych schematów, które opisywałam poprzednio tutaj. Poniżej znajdziecie też filmiki instruktażowe gdzie krok po kroku pokażę jak wykonać kolejne elementy.
Koniec gadania i pora brać się do pracy. Kochane przygotujcie sobie szydełko rozmiar 2 mm i włóczkę.
Zaczynamy!
JAK ZROBIĆ "IDELNE" KOŁO (PŁASKIE)
Tak wiem, ideały nie istnieją ale ten wzór praktycznie spowoduje, ze powstanie prawie idealne koło. Prosty wzór może Wam w przyszłości posłużyc jako spodki pod szklanki, dna koszyczków itp. Ale nie od razu Rzym zbudowano. Zacznijmy od podstaw.


Poniżej wysyłam filmik gdzie krok po kroku wykonuje takie idealne koło :) Poprzednie filmiki cieszyły się dość dużym zainteresowaniem oraz otrzymałam sporo ciepłych słów co mnie bardzo cieszy i mobilizuje do nagrywania.

  
Poniżej dla przypomnienia wrzucam jak wyglądają podstawowe wzory, które omawiałam poprzednim razem.
Trenujcie i nie poddawajcie się na pewno będzie coraz lepiej! :) Powodzenia!
Zapraszam Was Również na mojego FB i Instagrama!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak czytać schematy szydełkowe - czyli prosto o oznaczeniach

Nowa strona internetowa