Miasteczko Halloween - prosty wzór na oryginalną torebkę

Cześć Kochane Wariatki szydełkowe!

Dzisiaj zaprezentuję Wam bardzo prosty wzór na torbę. Jest naprawdę prosty i chyba nawet początkująca go wykona ;) Aby poszło Wam naprawdę dobrze jak zwykle zaprezentuję Wam wzór, iopis. Czyli dzisiaj nauczycie się prostej rzeczy a bardzo efektownej. Mam nadzieję, że spodoba Wam się post. Zostawcie lajka, podzielcie się z innymi, subskrybujcie J

Materiały:
- 100g czarnej włóczki akrylowej (lub bawełnianej) rozmiar 2mm
- 100g białej włóczki akrylowej (lub bawełnianej) rozmiar 2mm
- szydełko 1,9 mm
- Igła do włóczki (z dużym oczkiem do wyszycia wzoru) "czaszki"
- chęci i zapał do zrobienia czegoś super!
- ew. materiał do wyłożenia środka - ja nie używałam :) Torba służy do lekkich rzeczy - głównie do przenoszenia włóczki ;)
Schemat spodu:

 Podstawę już mamy! Brawo! Teraz pora na pasek :) Nic prostrzego. Do wykonania paska należy użyc Czarnej włóczki. Jak zacząć. Ja zrobiłam łańcuszek z 8 oczek i przerabiałam go aż uzyskałam pasek o długości ok. 60 cm :) Jak zrobić taki łańcuszek i pasek pokazywałam  na filmie, który znajdziecie tutaj.

Następnie tak wykonany pasek po prostu przyszyłam do boków torby.

Kolejnym krokiem i najprzyjemniejszym dla mnie było wykonanie czaszki. Jest to motyw z filmu "Miasteczko Halloween". Zawsze uwielbiałam ten film :) stąd też pomysł.

W takim razie jak wykonać taki wzór? Nic prostrzego. Z białej włóczki wykonajcie idealne koło (jak to zrobić znajdziecie tutaj). Ja wykonałam koło, które ma 15 rzędów. Następnie wyszyłam czarną włóczką wzór czaszki. Przygotowałam Wam prosty schemat, który możecie wydrukować i za jego pomocą wyszyć Wasz wzór. Mam nadzieję, że będzie przydatny.


Czekam na Wasze prace, chwalcie się i nie zapomnijcie oczywiście odwiedzić mojego FACEBOOK i INSTAGRAM



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak czytać schematy szydełkowe - czyli prosto o oznaczeniach

Zaczynamy zabawę, czyli chcę umieć więcej niż słupek

Nowa strona internetowa